25 December 2008

NEWS FROM KOMIK CLOTHING

----------------- Bulletin Message -----------------
From: MOHD neofishy TAUFIQ
Date: 24 Dec 2008, 01:47 PM


Hey guys...

In JANUARY 2009, we will release our 1st product consist of 3 design that are Crestfallen (5 members - in black t-shirt), Incarnation (lego cartoon - in red t-shirt) and Komik Clothing Official t-shirt (in blue royal).


Check out the design below.


Photobucket

Photobucket

Photobucket


Hope you guys like it and will give us full support.


For any updates and info, log on to www. myspace. com/komikclothing

Let's rock n roll.



Thank you,
TEEN and TALL
Komik Clothing Duo

7 comments:

tora corgan said...

sila buat hyperlink untuk ke myspace komik clothing ini. saya ni pemalas org nya!!

Abang Dozo said...

abang mat tora, dah ada daa link dia. design cun. crestfallen memang rajin. ada inisiatif.
kain tu cotton ke lacoste atau campur? dengan price baju tu, kalo nak beli thru' by-hand berapa harganya, bro neo? abang dozo berminat dengan baju crestfallen yg 4-piece band tu.

Penulis Kami said...

minta maaf ye abg dozo, ini bukan crestfallen punya tau, ini saya dan juga bos besar saya, iaitu kawan saya yg finance utk tshirt nih....crestfallen xde kuo duit yeeee....

kain tak pasti...rasanya campur tapi insyaAllah bagus....amin...

untuk keterangan lanjut, sila layari www.myspace.com/komikclothing

-neo'PENCACAI-BUAT-BAJU'fishy

Abang Dozo said...

wokey, no problem.

tora corgan said...

link dia aku tau tp aku mau hyperlink! klik je kat ayat komik clothing tu trus redirect ke page myspace dia!!

aku ni kekadang da mcm "cekgu" la pulak wahahahahahaahaa

tora corgan said...

wei band sendirik pun tak mau support ka wei jebo la!

Penulis Kami said...

sori ek....band is band....ni personal punya ek...badn xde kasi duit ek...ngabis duit lagi ada ek...

band abg mat torek nak buat ke tshirt?kalu nak saya bleh designkan....tapi kena bagi duit ah...macam biasa....nenek saya kat hong kong blum bank in duit lagi...kilang cop duit saya kat pt yaani pun blum print duit lagi sebab nak beli kertas xde duit...fak

-neo'HAMBA-DUIT'fishy