11 December 2008

CARIAN CARIAN JAHAT #6

Anda ingin menjadi penyanyi mainstream hebat spt fizal tahir, bob, mawi atau anuar zain? Tapi suara anda spt katak bentong, gagap, sengau, monyong, 10kali gagal ukibakat AF. Pedulikkan itu semua!! Kami di jalan jenang ini ada solution utk anda!!!

**pling**

DVD The Zen of Screaming part 1 >>KLIK<<

DVD The Zen of Screaming part 2 >>KLIK<<


Yaa ini lah yg anda perlukan. Dvd tutorial teknik cara menyanyi genre muzik ekstrim spt hardcore, metalcore, metalbadak, death metal, black metal dan heavy metal. Jikalau anda sudah berjaya menguasai segala teknik yg telah diajarkan nescaya anda bakal menjadi vokalis band muzik ekstrim yg digilai ramai. Jadi apa tunggu lagi!! Scene muzik ekstrim malaysia memerlukan anda!!!

P/s utk saudara neo ikan, anda takperlu lagi membeli dvd ini secara online, download sahaja secara percuma.
Saya mmg takperlu kan semua teknik tutorial ini sebab suara asli saya mmg dah sedap boleh tarik highpitch key E senapas sahaja!

-aim crossfire

7 comments:

Anonymous said...

dah tua la wei nk jerit2 nih...
skang kira rapping cm malique...

Penulis Kami said...

buthole surfers lahhhhh...wa dh beli dah...fak...ops...(ops kantul lah plak....saya nak jadik anuar zain apa....fak)

tora corgan said...

eh awakkan selalu jaming lagu dragon red kan?kan? awak mmg patut pun ada dvd ni

Penulis Kami said...

dragon red?budak duk lorong samilah bleh ah dgr...fak dragon red.....baik sy dgr linkin park...fak fak

-neo'dragonmagazine'fishy

tora corgan said...

Ada 2 benda yg saya nak bgtau encik neo ikan:
1-lorong samilah ada band lamb of god je tau. fakk yongpeng!
2-awak apasal taknak register blog profile mcm saya dan rakan2 lain buat baru la nampak cara sket boleh letak gambo badak ke apa!!
3-fak yong peng

Penulis Kami said...

Saya ada 3 perkara nka bagitau abg mat tora

1- FAK
2- Saya xtau nak buat (pecah sudah saya punya rahsia....namakahai!)
3- FAK FAK FAK FAK FAK FAK

-ABG NEO'fakfakfak'FISHY

tora corgan said...

awak kan blood dgn "cekgu" tanya dia la wahahahahaaaa

-cekgu badak