28 July 2009

Saya Detective Caine (sambil tidak memandang)

“Ni season 9 eh bang??”
“Ha’ah, latest. AXN pun blum abis tayang ni”
“Bole la”
“Lain”
“Lain kali”
“Tak boleh main boleh pulang eh”
“Boleh boleh”
“Berapa”
“Ni 3 cd bang, dua puluh”
Hulur duit



Di rumah
Warrick dah penuh darah dalam pelukan Grissom. Intrigue. Aku rasa mesti ada orang dalam yang buat ‘taik’ ni. (Season 8 aku terlepas banyak dan yang last sekali).
Tanpa iklan. Bukan macam AXN.

20 minit berlalu. Bzzt… bzztttt… bau hangit. “Wah celaka ni”. Monitor dah ada garisan-garisan halus warna putih. Wajah Catherine aku dah bertukar jadi biru. Kian kelam, kian biru. Damn!!! “TV ni memang nak makan penerajang la……..”

Hari cuti hujung minggu berlalu dengan suram.

4 comments:

tora corgan said...

kasi gua pinjam la dvd tu, cara!!!

Apa Kau Nak said...

Kesiannya. Mesti hancur harapan. Dah lama QD tak menulis. (or maybe I have missed too many :P )

Dottie With Dots said...

salahkan 'nyamuk' khemah dibakar...

Anonymous said...

amtora- boleh. ada lagu boleh sedut. boleh

eskapism- betul.betul punya lama tak tulis. dah tumpul pun mata hati ni

dottie mottie- biasa la. kita mana pernah salah. selalu betul apaaa...