15 July 2009

PENYET HATIKU




Harini tekak gua terasa nak makan ayam penyet. Balik kerja gua lincah ke kedai ayam penyet kegemaran depan hotel new york. Gua tapau sebungkus terus gerak balik rumah. Sebelum sampai rumah gua sudah melencong ke pasar pandan carik DVD. Gua riki apa yang patut, angkut beberapa keping DVD yg sudah nine gambarnya.
Sedang gua berjalan menuju ke arah motor, dari jauh gua dah rasa tak sedap hati, macam ada yg kurang kena dgn motor gua, seingat gua tadi dalam bakul motor ada plastik beg berisi bungkusan ayam penyet, ni apa merepek bakul gua tiba tiba clear je ni.
Sah! ayam penyet gua sudah kena cegot, celaka mana pulak ni yang tergamak menyamun orang yang sedang lapar. Gua hati panas, gua maki tiga empat kilo, balik rumah gua masak meggi!!! Sekian.

1 comment:

Misya Idris said...

eieieie siannya.. ayam penyet sedap tu!!