19 December 2009

WA TAK MAU CAKAP BANYAK....CONGRATS RAJAGOPAL!

Sejak diaorang menunjukkan peningkatan masa pre-sukan SEA tournament (4 nations tournament) dengan perlawanan kat luar negara (negara-negara Balkan), sejak tu sinar bolasepak dah ada dah.

Memang satu keajaiban kalau lagi 3 tahun Malaysia boleh kalahkan Brazil, atau setidak-tidaknya kalahkan Jepun atau Korea Selatan, tapi hasil yang ditunjukkan pada sepanjang perlawanan di Sukan SEA nampak ada harapan creah untuk skuad Malaysia.

Malaysia memang deserve untuk menang. Tak kira lah gol sendiri ke apa ke, sebab sepanjang perlawanan, Malaysia lah yang menguasai perlawanan walaupun pada separuh masa pertama, diaorang kena asak. Syabas untuk Zafuan, Muslim, Nasriq dengan Sabri sebab cool sepanjang perlawanan.

Dan buat pemain lain, anda semua memang cool sebab sentiasa bersemangat untuk mencari emas. Sesuatu yang sangat jarang dilihat kerana semua mereka sentiasa bergerak dan mempunyai fitness yang bagus.

Tak dapat tipu, masa baca doa akhir tahun dan awal tahun, aku ada selit sikit dalam hati mintak moga Allah makbulkan kejayaan Malaysia.

Apa yang buat aku puas, Malaysia dapat menutup mulut coach Vietnam yang mengatakan "lebih baik jumpa Malaysia dari jumpa Tahiland di akhir".

Tahniah Malaysia, moga terus maju ke depan.

No comments: