25 December 2009

Berita Bergambar

Budak-budak sekarang ni memang pandai bergambar. Pantang nampak lensa kamera dihala ke arah mereka. Tak macam wa dulu-dulu. Depan kamera, mula la. Nak berak la, sakit perut la, berpeluh tak semena-mena la, dan beberapa symptom yang pelik. Orang putih kata tak fotogenik. Budak sekarang kalau depan kamera, macam-macam aksi keluar. Sempena result PMR keluar ni, ada la reporter datang sekolah nak interview budak yang dapat result yang bagus-bagus. Bila tengok budak-budak PMR ni, mengimbau zaman lampau wa.

Masa wa form 3 dulu, wa dapat keputusan bagus gak. 2A, 3B.... yang lain tu malas nak bagitau (paham-paham sendiri dah la).

Tapi takde la nak tangkap gambar macam ni....


Gaya Bunkface


Eksen....

1 comment: