23 December 2009

Segmen Merehatkan Minda

Kawan wa hari ni pergi bercuti dengan famili. Katanya nak pergi Cameron Highland. Wa jangan kata Cameron Highland, Bukit Sorga Batu Pahat tu pun wa belum pernah naik sampai atas. Tempat nama highland-highland ni mesti la sejuk kan. Wa membayangkan Cameron Highland tu macam ni.....






Tapi wa silap.... Wa silap....
Rupanya ....





Rupanya tak seindah khabar. Khabir Bhatia pun kecewa kalau dia pun imagine macam wa.

Mahyudin Sabtu melaporkan.

4 comments:

tora corgan said...

woi nasik kandar laa, tapi gua bajet ni bukan nasik kandar NSM kan kan

Qarmadharma said...

lu jangan kasi jatuh standed cameron highland tau. mamak cameron highland kelas ada tinggi sikeeett

NEOFISHY said...

wahahahha...bodo siak pos nih...hahahha

Dottie with Dots said...

errr... mana ada snow kat cameron...