10 November 2009

SKUAD NINJA, PEMANDUAN BERAKAL DAN ZED ZAIDI



Sekarang bandar JB line panas, kalau memandu kurang menggunakan akal memang siap la kena kejar dgn skuad ninja.

Semalam petang sedang gua menentang arus jalan one way tiba tiba gua terdengar bunyik yg bukan petir tapi bunyik ekzos motor scrambler kawasaki 250 kaler hijau bukan 1 biji tapi 4bijik, gua ingatkan faisal husin rupanya faisal polis, nak cilok macam mana kanan kiri mustang gua kena kepung, punya lah ramai orang tengok, naik segan pulak gua, wah wah mentang mentang motor free minyak pun free berpoya poya gua tengok diaorang ni memecut sana sini tahan orang.

Gua yang tadinya memandu ala tengku dijan tiba tiba bertukar menjadik zed zaidi. Kena sekolah jugak gua dengan faisal polis tu yang gua bajet umurnya 10tahun lagi muda daripada gua, dengan bermodalkan skil lakonan ala zed zaidi dalam drama sembilu kasih gua dilepaskan tanpa apa apa saman trafik.
Kalau lah yusof haslam nampak lakonan gua semalam mau dia kasik gua watak berlakon dalam drama
si capik. SEKIAN

No comments: