07 November 2009

JALAN SEDAP, JALAN TAK SEDAP SEDAP part 2

Sebuah entri remix:


Gua baru balik drp KL, antar abangipar naik haji dkt tabung haji kelana jaya, ramai jugak yang umur sebaya gua naik haji, gua je yang naik dam haji.

Orang lain masa kat tabung haji tu balik bawak semangat dan pasang niat nak naik haji, gua balik bawak belon helium spongebob dengan peniup belon buih berbateri. Seingat gua masa kecik kecik tak jumpa lagi peniup belon buih berbateri ni, naik kebas mulut gua tiup kayu plastik berlubang tu kasi keluar diapunya buih jadi belon. Mamat siam yang jual mainan buih tu pakai hilux hhmmmmmm....

Gua malas nak cerita pasal jalan jam, tol puaka dgn kedai gitar bently buat hati panas je.

Carls Jr cuma kentang je yg sedap, baik makan burger king.
Krispy kreme sungguh tak kreme dan krispy hhmmmm kuih keria 3singget lagi power mower!
Famous amous jugak yang tak menghampakan!

No comments: