28 May 2009

Syukur

Masanya semakin hampir
setiap pertukaran malam ke siang
menghancurkan segenap memori
yang dulunya pernah hadir
hanya untuk melemparkan najis.

ahhh...
Syukur!
si bibir masih mahu tersenyum
si mulut masih lagi petah berbicara perihal cinta

segala janji
semua bicara
seluruh percaya..
membunuh sekumpulan kenangan hitam
yang tandus dengan sifat-sifat manusia waras

Alhamdulillah..
saat ini
terbitnya suria setiap pagi
cahayanya mengutus harapan baru
panasnya membakar segala manisan palsu
lalu aku terus setia menunggu...

hari itu!
saat itu!
damai itu!
kelapangan itu!

biar di sana hanya yang masih ada
hanya aku dan "dia"
"jemput masuk Encik Bahagia"




Dengan sukacitanya,aku menjemput semua pembaca JJ hadir bersama-sama memeriahkan lagi majlis perkahwinan aku dan cik ehem ehem aku pada 7 JUN 09,bertempat di no2 jalan mesra,taman sri kenangan batu pahat.Segala macam hadiah amatlah di alu-alukan...hahah...


-akueMpTy-

10 comments:

abang mat tora said...

gua dah standby katak tiga empat ekor ni, jaga jaga bang romli gua hantar santet ni hahahahahaa

Qarmadharma said...

selamat menyertai parti TAKOBIN.

lepas ni mmg aku lepak maryam sorangsorang la jawabnya

jgn wa jumpa Empty lps ni kat kaki ada rantai kapal sudahhh

abang dozo said...

aku ada dvd tutorial vol. 1 sampai vol. tah aku tak ingat. kalo berminat, sila hubungi saya di talian 012-HARDCORE atau 012-METALCORE

yours sincerely, azma said...

1. jgn gelabah
2. jgn mencarut
3. jgn baran sgt
4. jgn meleret

ok itu je pesan aku hehe

yang lain2 tu..selamatttttt!! amin.

Anonymous said...

alalal...busuknyeee...hehe..
nnti..tnggu eaaa..
heheh...

-natalisz-

-akueMpTy- said...

terima kasih semuanya..doakan kebahagiaan aku wahai kawan-kawan semua..Amin..hehehe...

Gin Jimuda said...

yeah..kawen dah kau akhirnya ek.betah seh.tahniah.

aku maseh bergulat cinta yang sompek sana sini.huhu.

-akueMpTy- said...

terima kaseh gin jimuda..heheh..
doakan kebahagiaan aku nanti..hahah.
sabo banyak2..dugaan orang becinta tu..jodoh tetap ada..insyaAllah.

Dottie with Dots said...

Selamat pengantin baru (wish in advance) semoga kekal ke hujung nyawa!

-akueMpTy- said...

thanks cik dottie....;)