14 May 2009

ALBUM HAWT??

The Mars Volta - Cotopaxi single

Tak sabar tunggu album baru rilis next month.
5bintang!! >>>KLIK<<< kalau tak boleh klik sini jugak >>>KLIK<<< kalau tak boleh jugak amek PC tu buang dlm parit je!!

Green Day - 21st Century Breakdown

Sound gitar sedap, besar bunyik dia, lagu biasa biasa je la, takde yg menarik sgt la, boleh la layan time bosan bosan asek layan deathcore je pun boleh kejang perut apa!
3bintang >>>KLIK<<<

NOFX – coaster

Mmmmmm 1st time dgr tak best, 2nd time dgr boleh la layan, skrg apabarang layan punkrock kan kan. Style still sama dgn album2 yg lepas(wa paling suka album album awal diorg tau) tapi sound gitar el hefe kali ni memang sedap dgn riffing dan goreng goreng yg menyengat.
4bintang! >>>KLIK<<<

Hatebreed - For The Lions

Ok ni album lagu lagu cover. Diorang dah nak jd style crossover ke apa ni, lain macam je wa dgr. Track yg paling best diorg cover lagu sepultura refused/resist mmg terbaik!
5bintang utk track refused/resist 2bintang utk album ni! >>>KLIK<<<

Heaven & Hell - The Devil You Know

Peh album yg wa nantikan, rilis of the year! Riffing tony iommi mmg melekat lekat ditambah dgn suara tarik highpitch ronnie james dio yg superb! Ni baru true!
5bintang kelip kelip!! >>KLIK<<

Agoraphobic Nosebleed - Agorapocalypse

1st time wa dgr band ni bila diorg split dgn converge, sungguh wa tak bole layan drum machine gay diorg. Tapi album kali ni jangkaan gua mmg meleset, sungguh best post-hardcore diorg, drumming mmg takbole angkat, riffing gitar ada sikit mathcore pukul serong punya tau!
5bintang capricorn! >>>KLIK<<<

Manchester Orchestra - Mean Everything To Nothing

Nama mcm band uk tp jgn silap ni band US, strategi yg bagus utk meletup di UK. Lagu pun sedap indie rock + britrock.
5bintang! >>>KLIK<<<

SECONDHAND SERENADE – a twist of my story

1.Gua ingat kan lagu fall for you tu lagu baru dashboard confessional tetapi jangkaan gua sekali lagi meleset, sungguh membuatkan gua potong stim, secondhand serenade mmg sebijik dashboard confessional. Ini band gua tak minat!
2.gua terpedaya dgn rekomen drp cik neofishy ckp ni band lagu diorg monotonos ke monotonok ntah apa dia ckp wa mmg tak paham! Neofishy lu jaga!! Buang masa gua je download band gay ni!!
-30bintang!! >>>>>LINK CARIK SENDIRI LA!<<<<<

11 comments:

mixtape said...

aiseh gua nak download nofx tapi bahasa thailand ke ape? lu ada kamus dwibahasa thai-malay?

tora corgan said...

alamek jeng tu bahasa rusia la, nasib baik dulu wa ada tuysen kat vektor senang sket nak faham.
Memandangkn wa hari ni MC hammer dan line stimeyx arini laju spt honda kapcai so wa dgn rela hati carikkan lu link baru nofx tu. Sila >>>klik<<< semula pada posting.
Ok wa nk gi tgk wayang Xmen wolverine, jumpa lagi 3jam caubedah!!

Anonymous said...

pehhh beta mc hammer lagi

lu bila nak isi borang berenti ni???

anak sedara wa nk mintak hongleong ni

Penulis Kami said...

aaahhhhhhhhhhh..tora nih semua album asyik2 album of the year...ceh...hahahah

ni gila apa wa ckp secondhand serenade sedap nih? bila masa plak wa rekemen ni? wa ckp itu lagu monotonous lah...wa tak suka la lagu tuh (tapi asyik terngiang-ngiang jek...ceh)

waaahhhh...itu mars volta mesti sangat lazat tuh...greenday pun tuh...yeah!!!!!!

Penulis Kami said...

WAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH...ITU MARS VOLTA SANGAT LAZAT...WAAAAAAAAHHHHHHHH....SAYA SUKA...SAYA SUKA...MESTI JADI ALBUM OF THE YEAR NIH...WAAAHHHHHHHHHHH

-neo'cedric-bixler-zavala'fishy @ omar rodreguez lopez

tora corgan said...

peh dah pandai download laa

Abang Dozo said...

peh! nanti sheriff lobo marah beb.

tora corgan said...

selagi dia blum comment berbaur amaran takpe beb hahahahaaa

-akueMpTy- said...

hoi tora!!
baju mana?
nak kene sauk ke pe?

mixtape said...

ok gua try gua try. lu mmg cara encik tora.

tora corgan said...

Aempty - pundek kau la tak kontek aku kau ingat kau tu queen elizabeth apa