24 May 2009

LABU PECAH


Setelah hampir 2bulan mencuba download dvd band kegemaran gua ni dgn berbagai rintangan onak duri, line stimix selalunya mcm honda kapcai lampu bulat kekadang mcm yamaha LC135 dan yg paling berat sekali bila bil TM wa buat buat lupa bayar.
Maka hari ini gua telah berjaya download double dvd ni!! Terbaik terhebat!! Malas nak cerita banyak, sesiapa yg berminat kasi gua 2keping dvd kosong wa kasik burnkan, kalau nak gua dulu dulukan takdpt la jeng, nenek gua kat hongkong takde kilang print dvd tau!!

5 comments:

Jimbo said...

Ok abang, saya nak hantar DVD kosong tu hari jugak. mintak alamat.

yang menjalankan tugas

sayasu said...

saya nak!cane nak jumpe..

malaun spekik said...

Su, canee ko adee kat siniee!!

Gin Jimuda said...

haha.caya la brader. gua nak.nanti kita jumpa di cafe zam-tunggu-ahad-baru-ada- ,gua bagi cd kat lu ya.

haha.macam sial.

sayasu said...

saya di mana2..hehe..cane nak dvd!nak!nak!

*buley ke?