10 May 2009

SCENE REPORT: karaoke di awan biru








-fuh dashat! opening gimik bunga api dah mcm tgk rancangan wrestling WWE smekdown, bedebar jugak manatau ada undertaker dgn john cena tgh bergasak atas stage.

-kalau setakat tgk band matsaleh main kat dewan kecik panas plak tu apabrg jeng! ni artis malaysia main kat stadium tau!!

-lagu paling betah mlm tu mcm biasa kegemaran gua fenomena dgn pelesit kota!!

-goreng goreng solo hilary dgn nordin terpalet palet tak sama mcm dlm keset, ni lah contoh pemuzik malaysia yg malas prektis! Kasi kidd main la baru true!!

-time lagu isabella wa nampak fuad mengesat air mata, ada kenangan tu...

-sampai saat ini gua mcm tak percaya yg hattan member baik zamtong.

-Hattan bisik kat telinga gua "psst bro lawa baju"

-akhirnya gua dah dpt cara sebenar nak solo lead gitar lagu isabella, thanks hillary!

-wa sampai rumah pkl 2pagi, pintu rumah sudah kena mangga solex!! Apacerita ni jeng!!!

5 comments:

Anonymous said...

wa curiga fakta mat tora ni:

first dia dtg lambat. search dah main 3 lagu baru dia sampai.

dah masuk lambat, tidur pulak. lagu pawana yg rancak pun dia bantai tidur. jantung wa nk gugur dgr sound system, dia boleh dibuai mimpi. memang raja tidur.

dah keluar stadium buat bidaah "wa sakit mata la jeng"

tak caya tanya Hattan.

eh, wa tak pegi. mmber wa yg sampaikan

tora corgan said...

ada budak nak pukul gua jeng pasal 2hengget! gila la diorg ni!

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

Peh..gua main naik darah ni dengar cerita orang lain layan Search ni..

tora corgan said...

alamak jeng berani 16may turun jengka la, itu kepala lutut kasi skru kuat kuat eh beraksi dkt mosh pit tau!!

Anonymous said...

erm.

nak tunggu bulan 8 tak sure ada kat sini ke tak.