17 June 2009

FLEX




Masa: Lunch hour

Lokasi: MPH citysquare


Zip seluar – ok, terkancing rapat, takde scene lucah disitu.

Perut – ke mall beb perut kena kontrol, tahan nafas sket, baru nampak flat.

Hidung – takde bulu yg terkeluar, 2hari lepas baru trim, taik hidong clear tip top.


Sedang gua belek belek majalah tiba tiba ntah dari mana ada seorang gadis genit sudah senyum kat gua bkn setakat senyum dia sekali sudah tegur gua “lunch time ke??”
Alamek bederau darah. Kelu lidah gua 5saat. Gua letak balik majalah FHM, gua angkat majalah FLEX terus pegi bayar kat kaunter. Sekian.



P/s Sepanjang karier gua sbg seorang bujangan dulu jgn harap la gadis gadis nak senyum kat gua, gua je yg terhegeh hegeh senyum kat diorang. Babun kat zoo pun malas nak senyum kat gua. Yg selalu senyum dkt gua smua stock perempuan 2alam je.
Sekarang ni lepas berkarier sbg bapak budak tiba tiba je ada jugak gadis gadis yg senyum, bagi respon baik dkt gua. Gua rasa mcm senang je nak ngorat(kalau gua nak la).Just berbual sepatah dua la kan, nnt kata kerek pulak, takyah nak lebih lebih, nak buat “stock gelap” apa???

No comments: