24 August 2010

VERSI MAMPU DIMILIKI OLEH SEMUA ORANG

Ok gua nak kongsi satu rahsia, gua pun baru tahu benda ni drp member gua yg menetap di ireland. Dia pesan dgn gua kalau nak kongsi rahsia ni sebaiknya hanya pada orang orang tertentu sahaja yg lu percayai spt rakan rakan blood dan tiz zakiyah. Dia kata kalau ramai orang dah tau rahsia ni dah jadi tak true, bab true tak true ni bukan boleh dibuat main, sedangkan belacan pun boleh siap nak memancung mancung.

Benda yg telah dikategorikan rahsia ni bukan main main lah dia punya mahal. Sebab diapunya mahal tu lah ramai orang yang tak mampu nak beli, bagi yang mampu beli pulak belum tentu pandai pakai, ini kan pula yg pandai pakai barang ni pun belum tentu dia pakar atau champion menggunakan barang tersebut sbb skrg ni banyak sangat manusia yg mengaku dia pandai walhal sama standed dgn cipan je kepandaiannya itu.

So kita berbalik pada harga barang rahsia ni, mengikut cerita ejen ejen gua barang ni barang butik, hanya kedai yg telah dikhaskan sahaja yg menjual barang ni. Mengikut cerita ejen ejen gua lagi harga sebijik barang ni yg paling gred permulaan jejak 7 hingga 8 riban brader!! kalau yg gred tinggi budak darjah 3 pun tahu nak congak mau jejak belasan riban. Mana nak cekau duit?? 10bijik tabung lu pecah pun belum tentu cukup duit nak beli, tapi kalau lu pasang toyol mungkin berjaya. Tapi kalau gua ni kerja gomen dah lama gua apply personel loan buat beli barang ni, belen duit tu gua buat lepak starbuck pekena kapucino tiap tiap petang.


Ingat pesan gua, ini barang rahsia, lu orang dah sedia nak tengok??? Skrol kebawah…..





Skrol……..










Skrol……












Skrol lagi……















Lagi…………………..

















Dan lagi………….























Lagi……………………………………………………..























Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!














Apple computer brader!!! ni yg versi mampu dimiliki oleh semua orang, modal pun tak banyak, kalau lu tak suka epal hijau lu try epal kaler merah, tapi kalau letak pelam epal tu gua tak pasti dia jadi true atau tidak, tapi tak salah kalau ingin mencuba. Amacam berani lepak starbuck sambil layan wifi free???? SEKIAN.