17 June 2010

CARTA PENYESALAN SAYA: TEMPAT PERTAMA

Gua sekarang tengah busy menyiapkan album pertama gua yang berkonsepkan ambient black metal d-beat, gua akan rilis album ni dalam format piring hitam, pada siapa yang takada pemain piring hitam pandai pandai lah DIY nak kasik keluar diapunya bunyik.

Baru sekarang gua tau betapa susahnya menjadi eddie hamid menerbitkan lagu tanpa pendidikan muzik secara formal yang hanya berpandukan bacaan dan video daripada internet yang entah betul entah tidak, ditambah pula dengan menggunakan instrumen muzik standard zaman pra-sejarah yang tidak terkini apatahlagi sensasi. Gua dgr cerita nak join band backup artis jomheboh pun nak kena tau baca not taugeh, lauk taugeh masak lemak gua tau la…

Tidak belajar ilmu muzik secara formal menduduki tempat pertama carta penyesalan gua. SEKIAN.

No comments: