01 June 2010

ALAM RIA CUTI HUJUNG MINGGU SAYA



1.aircon kereta panas, hati lagi panas, wa hantar servis, tiba tiba hati gua jadik heppi sebab bila bayar bil servis harga dibawah paras kemiskinan, tengkiu brader dinn aircond, kalau kat jb sure gua dah kena kapak dgn tauke aircon, malam siap ada bajet lebih lagi pegi makan siakap tiga rasa dekat perserai kah kah kah kah
kereta gua skrg dia punya sejuk dah mcm dkt dalam jusco tebrau kah kah kah kah

2.ada port jaming baru barang baik, kalau nak main gitar sambil baring baring pun tuan tauke jaming tak marah!! Jimmy lu boleh pegi jahanam!!!

3.terjumpa kawan lama zaman gua join band rock kapak dulu, walaupun beza umur lagi muda drp gua tapi perangai matang mcm abang abang, tak mcm gua perangai yg kurang senonoh, orang sebegini harus dibuat kawan, harus je bukan wajib tau.

4.itu air fresh kedondong asam boi memang terbaik dari ladang, ada masa gua nak return balik itu kedai asam manis.

5.gua balik bp lalu highway exit yongpeng utara, gua kalau nama yongpeng ni mmg gua menyirap tapi sbb dah janji nak hantar barang kiriman orang gua gagah kan jugak lalu jalan yang teruk belobang sana sini mcm gampang!! Budak yongpeng sila take note yea!!!

6.apasal gua boleh taktau bret hart dah main balik WWE sbg general manager RAW?? Apasal bret hart skrg muka dah mcm ozzy osbourne?? Apasal gua boleh taktau yg bapak gua ada amek chanel gusti???

6.wa ingat lepas ni dah malas nak lepak lepak sekitar bandar bp, wa ingat nak lepak taman sri sulong di parit sulong, wa tgk taman tu hidup segan segan, baru lah jauh, petrol pun tengah murah lagi sekarang ni, dan keadaan jalan yg gelap dan seram, gua dengar cerita dkt taman tu ada beruang kah kah kah kah kah

No comments: