05 April 2010

ALL TERMOS ARE BASTED


warna merah jambu warna kegemaran gua

Ni lah termos kedua yang gua beli dlm masa seminggu. Tak pernah dibuat orang dlm sepanjang hayat membeli termos sampai 2 tiga bijik, jadah!!
Termos yg seminggu awal gua dah lempar dlm longkang, baru tuang air menggelegak nak buat susu anak belum 2jam dah sejuk mcm nak buat air sirap lepas tu boleh bocor pulak!!! Fakkk!!!

Termos yang rosak boleh menggugat keharmonian suami isteri.SEKIAN

4 comments:

Qarmadharma said...

buat baik dibalas baik, buat jahat jangan sekali

Othman Juliana said...

beli brand BROS-
satu tips beli termos: bukak & letak kat telinga: klu dpt bunyi mcm org nk lemas tu (sunyi sepi-mcm nk pekak pun yea gk~ haha), itu adalah termos terbaek! Mahal sket biasanya tp excellent! berbaloi2,...

tora corgan said...

pehh tak tau pun termos ada yg highend ingatkan gitar je yg highend dan cap ayam....

absence said...

lu tau toron je, bende lain lu mana tau