04 March 2010

SIRAP IS SO YONG PENG

Anak gua dah start join scene minum air sirap, kalau sehari tak pekena diapunya menyasar lain macam.
Hari ni gua lewat balik keje, macam taksenonoh jugak singgah giant semata mata nak beli sirap sebotol.
Gua terus singgah minimarket dekat rumah gua, hari pun dah lewat brader kedai pun dah start angkat mesin parut kelapa masuk dlm kedai.

Gua selalu beli jenama F&N depan gambo budak pompuan, tapi minimarket tu takde jual pulak, gua riki lebih kurang gua terus sambar sebotol yg bukan jenama F&N.



Bederau jugak tengok jenama kicap sekarang dah ada buat perasa air sirap. Nasib baik bukan kicap yang gua beli.

Gua tak layan sirap sirap ni, gua layan teh, baru lah nampak london sket.SEKIAN.

3 comments:

NEOFISHY said...

pebenda minum teh jadik org london nih?

org london minum brandy la brader...brandy....nak jadi london minum brandy la...fak lah....

....psstt, sirap jalen la cara, tak pun minum sarsi jalen, mmg terangkat, nak2 sekrg tgh cuaca panas....

PEBENDA MINUM TEH PANAS TIME PANAS2 NIH? INGAT KG. MELAYU MAJIDI TUH DIA PUNYA CELSIUS -5 DARJAH KE APA? FAAAAKKKKKKKK

Jimbo said...

gua dengar2 tokey kilang jalen ada anak lawa...

absence said...

pebende teh siak, sirap bandung cincau ah cara para!