01 March 2010

Basic Instinct 3

Dah dekat seminggu aku demam. Ada dua sebab je kalau aku demam. Kalau tak salah urat, ada orang meninggal. Aku balik kampung minggu lepas, mak cakap Atuk sedara meninggal sakit jantung seminggu sebelum tu. Sekarang baru aku sedar. Aku bukan je ada sawan orang meninggal tapi aku dah ada instinct orang nak meninggal.


Dua malam lepas, aku mimpi jumpa mamat ni. Tah apa alamat mimpi tu.

Kepada blood yang ajak aku ngeteh malam tu, minalaidilwalfaizin.

4 comments:

tora corgan said...

benci siak budak penanam rumput kapet ni!!

psst eleh berendut apa???

Qarmadharma said...

asal pakai camera mahal gambar mesti cantik

tora, pinjam 3k

diskbrake said...

erkkkkkkk... instinct ko betul la leh. aku demam ni. doakan umurku panjang.

eh tora... lu xde pesbuk ke? buta IT...

jongang jongang jongang

absence said...

ckp tak serupa bikin, lu ada ke udin sungai ayam?