27 March 2010

ALESENGAL

Alesana - The Emptiness (2010)


Ada satu brader sms gua aritu rekomen band ni. Dua tiga kali rekomen gua, yg gua menyampah tu siap call call tanya "dah dengar ke belum??" gua mmg malas nak layan, apataknya wa baca nama je dah mcm nama pompuan mcm nama chelsea team bola. Jadik tanpa pegi kekedai keset gua kasi daownload sedas, apa sedap sangat la band ni. Disebab kan capaian internet gua laju mcm kuda tak sampai 5 minit download selesai. Gua kasik ekstrak .rar ke folder musik, gua klik pada file dan terus dibuka pada pemain winamp berkulit lama. Lagu pertama bermain dipembesar suara, gua xpuas hati, gua tekan butang next dekat winamp masuk track 2, hati gua tiba tiba membara, gua kasi stop winamp delete folder album ni lenyap drp hardisk gua, gua karate meja makan satu kali!!! Gampang punya lagu!!!!!!!!!!!!!!!!

klik kalau lu suka mendengar band cokia mcm ni

7 comments:

Anonymous said...

sedap duhh band ni...

sedap dengar masa nak tido

tora corgan said...

gampang!!

NEOFISHY said...

watafak la alesana....ni mcmana bleh ada dlm jalan jenang nih? pergh x bleh blah siak band nih....x phm x phm x phm

tora corgan said...

gua dah jmpa budak yg rekomen band cibai ni, gua dah tendang dia tepat dekat rusuk!!

absence said...

gua suka alisana sini ni, best siak, gua layan time berak, terkuo segala isi perut

tora corgan said...

hahahahaaa lu minat band cibai ni tak ku sangka amet hahahahaa gay batfakerr!!

NEOFISHY said...

oh kalu layan time berak ok lah tuh, sebab band nih pun mmg tahap masuk jamban jek...hahahhahah