07 August 2009

RABANG YABIK!




Gua hari ni bo cokang, bukan mc hammer tau, gua menghabiskan masa menghabiskan minyak mustang gua ronda ronda, gua singgah jusco tebrau utk cuci cuci mata, tiba tiba dkt kedai kamera gua ternampak camera olympus ni, berderau darah brader, memang cun, harga pun melecun lagi 1hengget 3riban brader!! Malas nak cerita banyak gua sound awek yg jaga kedai tu gua nak test ini kamera sepam dua, naik menyampah jugak awek tu tunggu gua test dah mcm tukang amek gambo pengantin gua punya style amek gambo penuh dgn shoot shoot yg agak abangad, last last tak beli jugak. Gua kalau ada duit gua mmg nak beli kamera ni nampak cool la, walaupun gua mmg zero dalam hal hal kamera dslr ni. Sekian.

3 comments:

Chan said...

wahh.. lps bli pnjam gua la. haha. sama2 pown tarak duit. adoi.

tora corgan said...

wei ni barang mahal tau lu ingat singget dua hingget apa harga lu nak pinjam pinjam.

pssst chan pinjam duit bole? gua nak beli kamera ni

Chan said...

ahaha, gua pun tarak duit. lu nk pinjam2 pula. pooo-dahh!