07 August 2009

Goreng Tumpul

Aku terpaksa mengaku. Semenjak dua menjak ni, permainan gitar aku semakin tumpul. Ditikam tidak tertusuk. Dikelar tidak bergarit. Tidak seperti dulu. Ku cuba goreng beberapa kali. Masih tidak seperti dulu jugak. Puncanya adalah tiada peruntukan masa atau paling senang sekali adalah malas. Malas adalah kunci segala-galanya menuju ke arah parit. Dulu gitar aku selalu berdaki di bahagian atas gitar sebab selalu prektis tanpa berbaju. Sekarang berhabuk tak berusik. String sudah berkarat teruk sekali dan tidak bertukor. Kepada Abang Mamstim, aku tak boleh main macam kau walaupun telah ku cuba beberapa kali.

1 comment:

tora corgan said...

ni lah sikap ahli muzik kita sket sket malas, lu tgk mcm gua hari hari prektis, lagi 2bulan rasa rasa gua dah boleh lawan aim crossfire tau!!!