23 August 2009

ALBUM HAWT??

Chalkline - In The Present Tense 1998

Kalau tak kerana budak hatko ptyaani gua sampai sekarang layan Medicine, Terbaik jeng!! The Used suck!!!
5 Bintang kebab >>>KLIK<<<

Chevelle - Sci-Fi Crimes (2009)

Sound sedap, gitar detune Cflat, lagu sedap mcm air katira abu bakar, gua kalau pening layan TOOL gua layan band ni lah, lebih kurang je style, tapi TOOL tetap power!!
5bintang katira abu bakar >>>KLIK<<<

Children Of Bodom - Skeletons In The Closet (Compilation) [2009]

Gua mmg kurang in dgn COB ni, tapi bila album cover song ni kuar gua boleh layan plak, aces high brader!!!
5bintang puasa >>>KLIK<<<


Municipal Waste - Massive Aggressive 2009

Band thrash metal yg gua boleh layan sampai tido, 2nd album power, tapi sound ada lembut sket tak kasar, apabarang thrash lembut lembut jeng!!
5bintang ramadan >>>KLIK<<<

2 comments:

Anonymous said...

yeah!!! chalkline bebeh...

wa dgr first ep tu pejam mata beb, tidur air mata meleleh...

absence said...

lu punya keras pun tangkap leleh ke bai? kalau dulu gua xpercaya tp kalau skrg ni gua percaya abiss!ne