10 April 2009

SMSing

*beep *beep ----> bunyi text message!

MSG TERIMA :
Wei, semalam ada orang gaduh lah. Aku tak berani nak sound suruh senyap!

MSG BALAS :
Gaduh katner? Bertumbuk ke? Abis tuh kedai tak bukak ah?

MSG TERIMA :
Bertumbuk ah...nyaris-nyaris aku kena sebab brader tu ushar aku jek. Kalau ko pun ko takut apa.

MSG BALAS :
Nak takut watpe. Ko bukan wat apa-apa pun. Kalu ko sound pun patut apa sebab dah ganggu bisnes kita. Abis tu camne, bisnes tutup ah?

MSG TERIMA :
Takdelah. Tapi kalau diaorg take revenge, tak ke hampeh kita nanti. Bisnes baru nak naik. Ko lain lah, ko terer mcm Superman.

MSG BALAS ;
Ala, Superman pun nanti kena fire apa dengan Ultraman.

MSG TERIMA :
Masalahnya yang gaduh nih abg ipar aku. Sekali sound, sekelepuk aku kena. Errr...ko ada duit?

MSG BALAS :
Errrrrrr.....................



-neofishy

4 comments:

Anonymous said...

pehhh tulis kalau tak kait psl duit mmg tak sah

cait!!! (tiru obey)

Penulis Kami said...

duit la bai...lu nak beli kibod kena ada duit apa...so, camne dgn progress setakat nih....

Abang Dozo said...

ko beli kibod eril je laa.....

Anonymous said...

hoh
nk jual ke???
cap apa???