28 April 2009

Malam ini kamu semua akan bisu,percayalah!

Malam ini bukan macam malam-malam biasa.Malam ini malam "juara-juara".Bukan aku je yang rasa,aku tahu,mereka semua pun rasa macam apa yang aku rasa.Tapi pelik...mereka masih mahu menidakkan kenyataan ini.Malam ini segala kata-kata sumbang pasti berkubur.Malam ini segala andaian-andaian kosong juga akan terbukti "hampeh" sama sekali.Malam ini sang hitam aku pasti mengamuk,malam ini sang biru aku juga pasti melonjak.Malam ini adalah malam penentu segalanya…


Paling pasti, aku akan merangkak keesokan pagi untuk pergi ke kerja dengan mata yang kelat setelah bersengkang mata menyaksikan Didier Drogba rakus merobek gawang Victor Valdes untuk memberi bekalan selesa kepada ‘the blues’ yang tentunya akan terbang ke Stamford Bridge dengan hati yang amat girang…

Dan aku yakin,ini bukan cobaan,ini betul-betul akan berlaku…go Hiddink!!!go Chelsea!!!!




Hiddink pastinya akan lebih buncit selepas berakhirnya perlawanan malam nanti.




-akueMpTy-

7 comments:

akuespanolakongkang said...

Booo!!! Poser!!! Kaki bangku!!! Ayam!!! Sipet!!!

Chan said...

mlm ni match bagus siot. cuma aku ada test esok, xdpt nk tgk. alamak....

ps, aku xsokong mana2 team.. cuma minat tgk bola je. =)

Anonymous said...

pebenda chelsi

brazil la baru hebat

tora corgan said...

pundek la bola!!! benci sial bola!!

-akueMpTy- said...

woi,tora..
lu nak kene pukul ka?

Abang Dozo said...

chelsea nama bapok.

chelsea gaylord mathafakkah!

tora corgan said...

wahahaahahaaaa chelsea suck cock!!!
Sama dgn Manchester jubo united!!!