15 April 2009

DONAT TERAKHIR


Aku merenung jauh kedalam kotak donat yg tadi seawal 7petang masih berisi 12 biji, dan kini apa yg tinggal hanyalah donat terakhir.... hhmmmmm ada kah dgn donat terakhir ini dpt melenyapkan hatiku yg tak tenteram sejak kebelakangan ini....entah lah.....
Sudah beberapa kali aku terima sms drp seorg gangster pt.yani, ya gangster yongpeng menyuruh aku melakukan sesuatu yg aku tak mampu tunaikan.....bak kata george michael "i wanna dance again, but got no rhythm "

Dey tambi mana saya mau cekau itu duit mau beli ini barang! sait! eh salah, chaits!!

3 comments:

Anonymous said...

wa rasa dia suh lu turunkan berat badan betul tak??

tu mcm ke tali gantung buat mat tora

Penulis Kami said...

mamat yg main sax ni lebih kurang muka ko tau tak kalu dia buang janggut dgn misai dia tuh dgn potong rambut pendek mcm ko...mmg sama habis...tgl saxofon jek ko xde...hahahahahahha

errrr.....sori ketawa...hahahah

Anonymous said...

betul betul betul

best betul