23 April 2009

SCENE REPORT: detik 12malam




Setelah beberapa hari mencuba dan terus mencuba, akhirnya team katak hujan telah berjaya memanggil hujan turun dengan lebatnya malam tadi sekitar pukul 11.45pm. Perancangan rapi si suami dan team katak hujan telah terlaksana dengan jayanya. Malam tadi tidak ada aksi karate oleh si suami sebagai tanda protest.


*nama watak dirahsiakan atas sebab sebab peribadi*


p/s amacam mlm tadi hujan lebat ada cerita menarik ke?? Lalala alalal alalal la la la lal la alala lalallla lalalla alalalalal llalllalalalalaalalal alalalalalala laalalallll alalalalla alalalala lallala lalalallal lllal ala la


p/s posting ini ditaja oleh >>INI<< dan >>INI<<

5 comments:

Anonymous said...

kan betul.....
aku dah ckp, mlm tu aku msg sorg2, semua tak balas....



p/s: amcm cik mila???
betul tak saya ckp...

Millie said...

pegi kacau orang yang dah kawin buat apa.. sms la orang yang tak kawin macam saya ni :P

Anonymous said...

i don't care
u drop my waterface at fesbuk

i need a lawyer here!!!

Millie said...

eh drop ke?? Jap jap saya tolong kutip. Jap eh?

polan"headhot"jimaksama said...

huh tak best la jadi kanak kanak macam say. tak sabar untuk saya membesar.