31 January 2009

Oh suzanna marilah sayang adek...



Full video klik sini >>>KLIK<<<


Nota:

Wa sebenarnya nak post cerita ni tepat pukul 12mlm tadi tapi hati wa rasa tak sedap berdebar debar dup dap dup dap mcm motorbot, perasaan tu sama mcm 20tahun lepas 1st time wa tgk cerita ni, tetiba je rasa mcm ada org kat seblah gua, jangan pandang tepi!!!







Sial la cerita ni baru je 30saat start wa dah perperanjat, wa trus tutup youtube ni cuak jeng, ni hari dah siang pkl 2petang pun wa cuak lagi tau.
Sepanjang karier gua menonton cerita bergenre sebegini, cerita ni lah yg wa paling wa geger tgk.


P/s wa skrg dah standby paku 7inci dlm poket seluar mana tau sekali wa paku boleh dpt stock mcm Memey kan? kan?

11 comments:

tora corgan said...

wa rasa tajuk cerita ni(wa cuma mampu tgk 30saat je hahaah) telaga angker dibintangi oleh ratu gore indon suzanna sebagai sundel bolong @ Suketi.

Cerita ni adalah yg pertama dlm trilogi sundel bolong, kedua cerita malam satu suro dan ketiga malam jumaat keliwon.

Dlm cerita telaga angker ni ada satu dialog yg superb rare "papa..papa... mama jadi setan" hahahaha

Penulis Kami said...

sundel bolong mmg seram gak lah,tapi paling seram citer GONDORUWO...perghhhh...x tido malam tgk citer tuh...ngeri bai....

-neofishy 'takut-hantu'

Abang Dozo said...

citer sundel bolong tu ada scene pontianak tu curik kuih pau apek balik dari gig dangdut. steady je amik kuih pau dari atas pokok.

Anonymous said...

wahahahah bodo siak mat tora...
si gemuk yg penakut...
mat tora tgk gremlin pn tutup muka..
weh memey tak lawo la ... fauziah ghaoz la.. muka sek kuat...

Penulis Kami said...

tak silap aku dalam citer ni ada lagu dangdut org tua nyanyi lagu pasal kena penjara....nama penyanyi tu boke ke boker macam tuh ah....sampai sekarang aku hafal lagu tuh sebab sedap...hahahahah..."pak hakim dan pak jaksa, kapan saya akan disidang, sudah 3 bulan menjelang,nyamuk-nyamuk menjengkelkan, aku mau cepat pulaaaannnggg..."hahhahahahahahah

-ngeri-fishy

tora corgan said...

Cik neo: Gundoruwo pun rabak beb suzana jugak yg berlakon. Tgk crita ni zaman videotape sewa kat speedy dgn swallow.

Cik karma: Aku siap ajak anak sedara aku darjah 3 teman tgk dpn pc bila part sundelbolong tu kena puja keluar drp kubor dia pun cabut lari duduk dkt mak dia, aku pun apa lagi join lari jugak la hahahaahha!
foziah gaus kalau tgk dekat dekat ada misai halus duh! Nok tak suka jeng!!

Penulis Kami said...

perghhh...fauziah gous gay bai!

tora corgan said...

lu tgk iklan sifu & tonga muka foziah gaus bulu kening sambung mcm sial la wahahahaaa
Tapi cerita spaQ yum yum yummy jeng!!

P/s ni pejadah hatko layan spaQ ni jebo laa hahahaha

Anonymous said...

haaaa... psl tgk spaQ la jd stim je ni... lu org tgk lurah ke apa???? sapa ckp fouziah ghous gay, dia gay... marah ni

Penulis Kami said...

ok lah,ok lah....fauziah gous x gay lah...dia LESBO....yeah!

-neo'Geli-Tgk_Kening_fauziah-Gous-hahahahhaha"fishy

Anonymous said...

eh ada lagi kok ada lagi