21 January 2009

BARANG BARANG RARE JALANJENANG YG PERLU AKU SIMPAN (new item added)

Aku perlu ada koleksi barang barang ni utk jadi kenangan bila aku tua nanti:

1.Topi BN yg logonya telah dipadam dgn liquid paper kepunyaan enol. Gaya hatko penting, brand tak penting, yg penting bila pakai nampak stylo mcm band band victory records.

2.Jeket kain ala chris martin coldplay pakai kepunyaan uda. Itulah jeket yg sempat aku selamatkan ketika dia kena cekup dgn polis dkt gig newyear paul place.

3.Baju banyak tampalan patches crusty punk kepunyaan udin ayam, aku nak sangat baju tu sbb aku belum khatam baca cerita kat patches tu.

4.Gambar polaroid bersama mat sam asalamualaikum rokok setabang.

5.Beca tempat angkat barang niaga zamtong.

6.Roda stall burger BPHC yg di curi mat fit. Roda tu katanya dah sama standed dgn holygrail.

7.Buku latihan sekolah yg digunakan utk pembelajaran kord guitar kepunyaan cekgu. Beliau hanya sempat belajar kord Eminor dan G sahaja. Kesian....

8.Rantai logo band crossfire yg diukir sendiri oleh aim crossfire.

TAMBAHAN

9.Baju rotting christ print terbalik kepunyaan cekgu, peh memang satanik!

TAMBAHAN

10.Tshirt berkolar biru ada tulisan "flick" dan basikal kepunyaan pak mat bartender cafe zamtong. Kedua dua barang tu adalah lambang simbolik seorg pekerja workaholic dimana majikan bekerja utk dia sbb tanpa pak mat, zamtong malas nak niaga. Betul kan?kan?

11.Baju gambar kurt cobain dgn cetakkan tulisan "KURT COBIAN" yg dipakai oleh seorg macha sewaktu tengah menjamu selera digerai makan benteng peserai. Dengar cerita baju tu hanya dicetak 10helai sahaja.

Aku memerlukan kerjasama drp tuan empunya barang tersebut dan juga kawan kawan rapat diorang utk merealisasikan koleksi aku ini.

19 comments:

Anonymous said...

roda stall tu lu bleh amek kt balai polis batu pahat psl tu brg kes. detective horatio caine ckp 'wonder why yazid want this thing so much....' smbil pakai spec naik humvee. horatio selalu mkn serapan kt zam kalau lu nk jmpa

Penulis Kami said...

BODOOOOOO SIAK....BODOOOOOOO SIAK....WAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH....WA X LEH CAKAP...WA CUMA BLEH HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA...BODO SIAK...HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

-neo'speechless'fishy

Penulis Kami said...

nombo 1 dgn nombo 6 paling wa gelak besar...wahahahah...bodo lah abg mat tora...wahahahahhaahah

-wahahahahahahahahhahahahahah,eh,lupa nak tulis nama sebab gelak manjang hahah

Abang Dozo said...

abang tora.....

masukkan baju metal cekgu, rotting christ tulisan terbalik makin terbalik songsang logo salib tu dalam list barang-barang rare.

baju mother love bone? hahaa.....

tora corgan said...

hahaha ya betul itu tshirt kalau lelong kat ebay mau jejak euro500 tu

Anonymous said...

asl x msk bju kurt kobian yg kita nmpak ada brother jebeng mkn kt benteng tu...nostalgic siot aku still keje kt benteng ms tu

Anonymous said...

weih jgn lupa bju colar warna "navy blue" ada tulis "flick" milik pak mat bartendar kedai zam,..tak silap aku baju tu aku mula perasan dia dah pakai semenjak tahun 98 lagi.secara langsung jd uniform warung zam.ahaha

Rembo said...

udin ayam tu budak area sungai ayam ke? dak high school?

tora corgan said...

cik rembo: ye la tu satu skolah dgn neofizzy, duk sg ayam, jln nak kerumah dia tahap angker niang rapik. Kau kenal ke? dia mmg terkenal sbb dia krusty punk paling krust dkt sg ayam tu.

Celaka punya udin ayam yg tak pernah main gig pun ada org kenal dia! aku yg pegi main gig hatko sana sini pikul gitar, kena tangkap polis la, kena marah mak la, tido rumah vietnam la satu haram org pun taknak kenal ngan aku! Lu jaga udin ayam wa santet lu!!!

abg kadir: beta la abg kadir pun dah layan membelog la pulak hahaahaahha

tora corgan said...

cik karama: macha la yg pakai baju tu. Nasib baik di tak sauk kita masa berdekahkan baju tu eh hahahah seram siak!!

Anonymous said...

Bro 1: k%^*& $@#D4 5*JG bro lu kna sket la oret...

Bro 2: oret2 wa xda hal, ni samsu da masam sgt la... larong

10 minit kemudian....

Bro 1: Aiseh... Wa da sala eja ni bro.. cmna ni bro ...print da bnyk ni

Bro 2: Xpa kita jual buat bodo je.. lu tgk la sok msti ada org bli pnya...

dan hasilnya...kuang kuang kuang

tora corgan said...

wahahaha sial la macha tu pun main bedal je beli tak tgk tgk, rare duh mana ada org lagi pakai tshirt gambo kurtkobian hahahahaa

Rembo said...

hah gua junior budak2 tu. lu skali ngn neo punya band ke? kalau ye, jumpe end of month la kat ampang.

Anonymous said...

RANTAI MANGGA FAZA DALAM GAMBAR CD SBW KINI DILELONG KAT E-BAY,..PLUS KALAU BIDDING ANDA BERJAYA ANDA AKAN BERPLUANG TIDUR DGN EMPUNYA BARANG SEBAGAI HADIAH TAMBAHAN

Anonymous said...

UUUU gila ahh neo punya band ...pemes siot neo satria fishy...
jumpa kt ampang gak eh???
wahahahahahaa

tora corgan said...

Cik rembo: wa dah pencen main bes dgn band neofizzy sbb sound bes gua rabak mcm lamb of god so neofizzy tak suka sound camtu dia suka sound bes mykemikelromenromen dgn falloutboi. Wa skrg menjadi slut utk band neofizzy je. Qarmaqari skrg main bes utk band neofizzy hahahahaaa

p/s femes siak neofizzy, enol kamar tau ni mau jeles dia hhaahhaaa

Penulis Kami said...

bodo ni abg mat tora nih bodo nih....encik rambo tu junior aku lah...sebab tu dia kenal aku dgn udin ayam...ko tanya lah budak2 kalu refer crest mesti refer enol apa, mana ada org refer aku....aku mana ada org kenal...saya budak baru belajar lah, kalau salah tolong jolokkan jebo gurem...bleh?

-neofishy 'si-anti-terkenal-sebab-lagi-suka-jadi-tak-terkenal'

tora corgan said...

itu awak yg kata, org lain kata lain apa awak mmg femmes hahahahaaa

Penulis Kami said...

WATAFAK LA FAMOUS.....GO TO HELL DGN FAMOUS....FAK FAK FAAAKKKKKK