02 February 2010

JANGGUT


Wa baru perasan janggut gua sudah start nak beruban, adakah gua akan menjadi tom araya??

7 comments:

absence said...

lu ada janggut ke?

Jimbo said...

kogan.. lu ada bela orkid kan kat depan rumah...

tora corgan said...

absene: tu la rajin sangat jmpa member, lu tak nampak lagikan cekgu rambut dah tutup sebelah mata mcm band alesana kan kan

jim: peh gua bela bunga lalang daaa

Qarmadharma said...

bila masa dia berangan ada janggut ni???

dia silap ni..

yg dekat kelengkang tu orang tak panggil janggut la lahanat

tu bulu ari ari

NEOFISHY said...

alesana?

GAY!

absence said...

alisan aku tau la, kedai kat bp tu ha

diskbrake said...

kogan gay batfaker... bulu ari ari dikatanya janggut