08 February 2010

CABUTAN BERTUAH

Dekat dekat raya cina ni tempat keje gua dapat la beberapa hamper ihsan drp company besar dan supplier. Spt biasa ahli mesyuarat tingkap akan buat cabutan utk bahagikan barangan drp hamper yg sudah dibukak. Maka setelah dikira kira seorang staff dapat satu barang.

Gua riki riki ada byk jugak barang barang baik mcm abalone, sotong bergula, pati ayam brands, bird nest, ginseng, tongkat ali dan ginko. Gua memang aim nak dpt champagne tak beralkohol tu, balik keje boleh pekena sambil layan cerita halimah jongang.

Turn gua cabut nombor gulung, yele phati yelek nombor 22!!


TADAAAAA!!!!!!!!





Gua dapat kiub nenas dalam tin jenama nikko buatan kawasan perindustrian sri gading siap logo halal lagi!! Kalau wa dapat kiub nenas bersirap boleh la jugak gua buat air koktel campur pepsi, ni kiub nenas berlada!! Mana punya makbal la yang buat resepi ni!! UNTA!!!

8 comments:

Misya Idris said...

huhuhu buat jelatah...makan dengan nasik.

Chan said...

alamak. kalo dpt abalone xpe gak nak bukak story. haha =p

absence said...

ko cecah je la dgn beskut hwa tai buatan kelang tongkang pecah, takpon dgn beskut munchys, hmmmmm rasa nenas

Anonymous said...

bongok.
ni buat paceri la dodol

diskbrake said...

paceri nenas kena tambah tomato puree la der

municipal_waste said...

peh..ratah pn sodap nie,muahaha....

absence said...

org sg ayam pandai makan ke?

tora corgan said...

sg ayam hatko!!