14 February 2009

SEKUNTUM MAWAR MERAH AWW AWWWWW

9 comments:

Anonymous said...

eleh dulu lu pun bagi bunga kt ex lu masa makan kt remaja seafood.. mcm la wa tak nampak...

Abang Dozo said...

hahahaa..... sudahla, mat tora. motor yamaha lagenda lu sebelom terbakor tu dah jadik saksi hari valentine. siap projek ringan2 lagi.

Anonymous said...

ooo bab ringan2 x cita plak...
mari berkongsi rahsia mat tora sblm kawin disini yeahhhh!!!!

msg aku abg dozo yg mulia

tora corgan said...

bongok bila masa aku pakai yamaha lagenda ni boleh bisul jubo aku aku pakai motor yamaha tu!!!

Anonymous said...

ye la abg dozo ni... mana ada lagenda... tu moto gay...
sori mat tora, abg dozo mmg buta sket bab kenderaan ni.. tgk la moto ss tukun dia..
dia punya kedal kalau kikis bleh keja 750 moto polis tau...
mana moto tu skang?? buat tukun btul ke apa

tora corgan said...

motor tu dah diwartakan jadik national heritage la apa hahahahaa lawak sial!!

p/s owwhh cik Q masa time mintak abg dozo belanja mkn kau kan jadik bohsia naik moto asap tu kan? kan? abis manis madu kau hisap hahahahah

Abang Dozo said...

fook you qarmadamak! jangan lupa motor tu pernah bawak ko pergi gig kat stulang. siap sesat pastu tanya polis trafik lagi. ingat lagi tak?

Anonymous said...

aiseh marah plak abg dozo ni...
ok la bln dpn burger king pam minyak amcm??? berani turun jb la... keluang apa brg??? mc dota ada laa...

Abang Dozo said...

hahaha..... insya-Allah kita jumpa la nnt pastu ko lak belanja aku makan.