02 November 2010

Yazid Pakai Lampin (edited)

.

Babak 1

Woi, buat apa tu?????

Aku cari barang aku hilang
.........................................................

Babak 2

Hello encik, saya dapat tangkap orang pecah gerai saya ni

Ehh apa kawan kau ni cakap aku pecah gerai ni
............................................................

Babak 3

Aku ada dua tiga gerai dekat dataran, itu pun kena pecah

Budak budak sekarang ni memang tak boleh percaya
.............................................................

Babak 4

Bey, lu tahan dia sini. Wa pergi depan tunggu radio car

Ok leh. (dengan kaki menggigil)
..............................................................



TAMMAT.

.

4 comments:

NEOFISHY said...

fuh...nostalgia berniaga beger...


siot saleh, dia bleh rilek jek tgl kan aku dgn si yazid tuh...kalau aku kena rodok dgn pisau ko nak jawab apa leh?

jadah polis dtg lambat!

John Doe said...

haha. kata gangster

absence said...

patut ko tinggalkan saleh je dgn penyangak tu hahahah

NEOFISHY said...

aku memang gangster, mmg ganas pun time tuh, aku rasa time tu aku dh buat muka kalimuthu cukup baik dh...tp gangster ada perasaan takut bila xde pistol...

pistol aku ko simpan mana time tuh?

tah2 dia pun sebat jual kat kedai potong