01 November 2010

CATATAN SEORANG KERANI : kalau berpacaran

Gua dibayar gaji dari pukul 9 sampai 5.30 petang, so waktu tersebut gua akan buat kerja yg telah ditugaskan oleh kompeni sebaik mungkin walaupun telah diketahui suku drp waktu tersebut telah gua lencongkan kpd perkara perkara bukan untuk kerja(cerita lain).

Apakejadahnya lepas waktu kerja lepak warong bai pun still nak cerita pasal kerja ni?? Kehidupan lu ni hanya ditempat kerja sahaja ke?? Bak kata orang ‘tak ada sosial live’. Bercerita hal hal kerja lepas waktu kerja kompeni bayo lu overtime ke??

Owhh rupanya lu budak junior, baru setahun lebih masuk kerja, semangat tengah tinggi, perjalanan masih jauh, banyak rintangan lu kena lalui, gua harap lu tak terkandas ditengah jalan.

“bai teh tarik besar lagi satu!!” jerit gua derek pada bai

1 comment:

Ahmad Tongkeng said...

apalaga
amik MC Hammer lagi la bai!