08 August 2011

YUCKY



Sabtu lepas wa blk Bp, mcm biasa berbuka puasa bersama family gua. Mak gua masak cincai cincai lagi 15minit nak buka puasa, steady jugak gua makan nasik 2pinggan bilas dgn air tebu.

1jam sebelum itu.....

gua pergi bazar ramadan Pesta, pehhh nak carik parking mcm celaka, gua parking tepi jln bakau condong, boleh tahan jauh gua menapak.
Masuk kekawasan tempat jualan pehhh punyalah ramai manusia sampai nak jalan pun tak boleh, gua pusing jalan pun tak habis adalah dlm 10kedai gua terus keluar balik, nasib baik gua sempat sambar air tebu 2peket, pehh dua peket yg banyak sekali minum boleh lemas, kalau kat JB air batu je lebeh!! Gua ingat tebu JB diimport khas drp gold coast ostolia kot.

3jam sebelum itu.....

lepas je traffic light pekan ptraja jalan dah mula sesak jam dan tak bergerak, tersenggut senggut gua tekan pedal minyak, 30minit gua baru sampai pekan srigading celaka punya jam!!! rupanya sblm jembatan timbang JPJ ntah mana punya celaka sebok nak bikin piramid ntah apajadah dkt divider jalan!!puihhhh!!!

9jam selepas itu.....

habis je jamming dgn band nasyid gua lepak kedai brader timbang depan supreme bkt pasir. Sedap jugak brader timbang masak mee hoon goreng letak taucu, simple je dia masak tapi sungguh mantap dan banyak, masih terngiang ngiang lagi rasa mee hoon itu!! brader neofishy makan tauhu goreng, ntah apa tebiat lah malam malam buta makan tauhu, straight edge agaknya kah kah kah kah

notapakaki:

nak makan nasik baryani Md Shah benteng tapi dah habis, brader tu ckp suh dtg pagi sket, gua rasa brader tu henpon dia takde kalander kot atau dia nampak muka gua ni mcm org perancis kot.

Gua harap bdk ptmoen tak lupa jemput gua dtg makan baryani dkt rumah dia raya ni.

No comments: