14 February 2011

DEF DEF DEF



gua baru teringat yg deftones main dkt kl mlm ni. Tapi pada pendapat gua lah dah lambat sgt diorng nak dtg sini, dari 1997 smp sekarng tu!!! lain lah diorg tu dah smp tahap legend mcm iron maiden.
Tapi lah kan kalau jarak antara jb dgn kl tu mcm drp rumah gua nak ke jusco tebrau gua rasa gua pegi tengok kah kah kah kah

1 comment:

trevor said...

dah mcm wresler batista je aku tgk.