25 October 2010

RADIO! RADIO! RADIO! ZAMAN JEPUN DULU KEPALA KAU DAH KENA PAKUK KALAU DGR RADIO!!

Lagu lagu yg gua paling benci bila dgr radio, rasa mcm nak terajang je dj yg bukak lagu tu!!

-shahir
-siti norhaliza
-ahli fikir
-justin biber(haa ni yg paling fakk!!)
-faizal tahir
-amuk yeahhh yeahhh
-pompuan gigi jongos yg menang one in the milion tu apatah nama dia benci sial!!!
-lagu yg lirik dia 'plis plis kamu jgn nakal' apatah tajuk lirik mcm gampang!!
-lagu2 band indon
-lagu man u(fakk man u!!)
-kru
-lagu semua artis AF
-lagu black sofea jane
-lagu yg anak usop haslam nyanyi ada rap ahlifikir soundtrek cerita drift gampang tu, faker sial!!
-semua lagu meet unkle husen yg bukan dinyanyikan oleh Lan
-anak usop haslam
-haaa ni yg paling bengap ---------- lagu LIAYANA JASMAY kah kah kah lari tune ke kah kah kah suh anak usop haslam kejor pakai kete drift kah kah kah

3 comments:

NEOFISHY said...

faizal tahir dgn shahir jgn kutuk ek....saya peminat diaorang......oppsssss

apesal aritu jamming lu tak kutuk pun time wa nyanyi lagu shahir?

tora corgan said...

jadah jgn buat cerita ehh

laila said...

lagu man u macam mana? x pernah dgr plak.