29 September 2009

ALBUM HAWT?? part 2

Ok sambung......


Jesaiah - Et Tu, Hope (2009)

Baik jugak mathcore diorang ni, breakdown yg menarik boleh kungfu kungfu angin!
5bintang >>KLIK<<

Hatebreed - Hatebreed (2009)

Band ni dah sama mcm pijat, lagu sama je kalau ada 30tracks lu dah boleh agak lepas ni dia nak masuk chord apa, sama la mcm killswitch enggage, band pijat!
2bintang >>KLIK<<

Morrissey - Swords (2009)

Rilis of the year! Dia kembali dengan album baru yang cukup cool, yg peliknya bila gua dgr lagu lagu morissey secara solo mahupun masa dgn the smiths gua mesti tumpukan perhatian pada lirik dia, apa yg dia nak cerita, ada something dkt lirik dia tu, berbeza dgn artis lain gua mmg takpeduli lirik diorang, yg penting sound gitar sedap, riffing bagus. Awie pijat!!
5bintang >>KLIK<<

Bats - Red in Tooth & Claw [2009]

Dah banyak gua delete band band baru yg katanya berkonsep kan “math”, kalau gua dengar sama je mcm band band yg dah otai dgn konsep “math” gua terus delete, takde perubahan, main copy copy gua delete je. Bats ni boleh tahan jugak, riffing pun sedap.
5bintang >>KLIK<<

Doomriders - Darkness Come Alive (2009)

Dam dam doom bunyi doom I suka album doom ni!
5bintang >>KLIK<<


Paramore - Brand New Eyes (2009)

OK gua memang poser dgr paramore!
5bintang >>KLIK<<


..........Fin

No comments: