28 September 2009

ALBUM HAWT?? part 1

Banyak betul album baru rilis, diorang tak tau raya ke apa??


HORSE The Band - Desperate Living (2009)

Gua lebih layan album lama diorang, yg baru ni dah mcm lagu pijat, bunyik kibod pun dah mcm bunyik sarkis, entah apa nintendocore merepek.
3bintang >>KLIK<<

Austrian Death Machine - Double Brutal (2009)

Metal bedekah ni, vokalis suara mcm anold swazeneger nyanyi deathmetal hahahhaaa
5bintang >>KLIK<<

AFI - Crash Love (2009)

Lemau la brader, 1 lagu je sedap pecerita ni.
3bintang >>KLIK<<

Arch Enemy - The Root Of All Evil [2009]

Rilis of the year, lagu sedap, gitar goreng goreng yang menggoreng, vokalis angela gossow yg power mower!
5bintang >>KLIK<<

Russian Circles - Geneva (2009)

Band post-metal mcm isis, pelican dan jesu, lagu sedap sound gitar pun sedap tapi sayang seribu kali sayang bisu rupanya band ni, kalau dah susah sgt nak carik vokalis gua bole kasi rekomen member gua jadik vokalis lu orang, budak pt.moen, suara pun sedap nyanyi lagu gore, tapi kalau nyanyi lagu awie gua tak jamin la sesedap awie, lu orang standbykan duit teket kapalterbang dgn makanan halal sure dia setuju punya join!
4bintang >>KLIK<<


........BERSAMBUNG

3 comments:

Anonymous said...

budak pt moen dah tak layan gore ni. dia layan nordin ahmad 'lancang kuning'

NEOFISHY said...

itu austrian death machine tuh vocalist as i lay dying tuh....dia main semua instrumen dgn nyanyi...beta ek dia tuh?

tora corgan said...

qarma - jgn tipu lu layan awie kan kan

neo - aahhhh gua lagi power mower