29 November 2008

Agak meriah jalan jenang sekarang!

Bukan the exact Jalan Jenang, tapi blog nih. Cerita-cerita dari Abg Mat Tora agak ceria dan best untuk dikongsi bersama, cuma cerita pasal tape tuh Abg Mat Tora kena polish sikit, kena tau letak koma kat mana, kalau tak orang baca penat semua kena teruuuussssss jek..

Kemasukan Abg Dozo juga semakin dialu-alukan. Cuma Ginji dan Jinggal agak sepi sekarang, mungkin masing-masing sibuk degan hal masing-masing. Tak apa, yang pasti Ginji dan Jinggal akan tetap bersama kami.

Qarmadharma semakin berapi dengan cerita-cerita yang dia memang expert (terutama cerita cinta yang menghambat dia sekian lama...sudah menemui cinta baru...tahniah Qarmadharma). Disamping sedikit ilmu pengetahuan yang diselitkan, memang tidak membosankan.

Abg Mat Tora merupakan calon penulis yang boleh menaikkan nafsu berahi mengenai makanan dan berkaitan muzik, namun begitu Abg Mat Tora juga berkebolehan memebrikan tips-tips mengenai sexual bagi yang sedang menghidapi penyakit sex, boleh kontek Abg Mat Tora. Dia expert.

Well, rasanya tu jek buat masa nih. Semoga penulis-penulis kami akan bertambah dan semakin maju penulisan kami.

Buat Ginji, Jinggal, Qarmadharma, Abg Mat Tora dan Abg Dozo, teruskan usaha kalian. Buat penulis baru, welcome to the club...Bronx New York bukan true Bronx, ini baru Bronx.....yeah!

Iklan, sila layari www.myspace.com/komikclothing. Ala, TV3 boleh amik untung pada iklan, takkan aku tak leh iklan plak kan.....sori mate

Photobucket

8 comments:

Anonymous said...

neofishy kembali hoyeh hoyeh...
janggal dan ginjal blom pulih dari sakit rehat yg panjang...


qarma

Anonymous said...

post2 yg kt myspc tu paste la kt sni bey... ada yg xbukak kt blog ko sana dpt baca kt sni...

qarma

Anonymous said...

wei korang ni tak tau nk letak coding link apa?? aku ni malas nak copy paste kat address bar tu!!fakk!!
lu org trus letak hypelink kan senang!!

-tora ramone

Anonymous said...

ape janggal tgk name aku pn salah eja mcm mne x merajuk, ahahahaha




-jinggo-

Anonymous said...

oppsss sori la encik jengkol...
saya xpakei cemin mata..

qdcendol

si tolol said...

aku khuatir dengan penjelasan berhubung seks jika ditanya kepada enche mat tora. bukan dia masih baru ke?

si tolol said...

silap2 dia kasi aku link je. lol

Anonymous said...

hahaah saya dah buktikan saya ni jantan, awak bila lagi??

-tora ramone