10 December 2010

Make changes before its to late



Aku sedang belajar bahasa Inggeris secara online. Instrumen yang aku gunakan dalam sesi pembelajaran ini ialah:

-Teks bahasa Inggeris yang baik
-Kamus Dwibahasa Longman
-Kreativiti

Dan inilah hasilnya:.

Saya mencari ianya di rumah, tetapi terjumpa koleksi Bapa sebagai gantinya. Ianya adalah jenis akhir lebar. Hanya bagus untuk kelihatan retro. Yang mengejutkan saya adalah, saya masih tahu bagaimana memakainya. Bahkan pada bahagian belakang kepalaku. Ia tidak sempurna pada percubaan pertama, namun langkah-langkah dalam urutan yang betul.

Karut bukan????

Nota kaki:
*lepas ni aku nak translate lagu Britney Spears “Oppss You did it again” ke dalam bahasa Melayu
*dan lagu Wings “Jerangkung Dalam Almari” ke dalam bahasa Inggeris

No comments: