09 December 2010

Comment Warning



Pada tahun 1972, George Carlin mengishtiharkan "Seven Words You Can Never Say on Television". Ironis nya dia mengishtiharkan secara live di kaca televisyen.

Tak ada lagi “Perkataan yang tidak dibenarkan ditulis dalam blog” setakat ni.

Aku pernah nak letak Content Warning dekat blog ni tapi macam bagus je kan. Kalau letak memang
berpusu-pusu masuk.
Lepas tu jebak la.

Aku rasa comment pun kena ada Comment Warning.

Bukan apa. Takut kita ter-comment bukan-bukan.

Takut adik beradik, sedara mara baca.

Takut ANAK kita sendiri yang baca.


Nota Kaki Bangku:

*budak sekarang tak buta IT macam aku dulu.
*George Carlin boleh comment bukan-bukan, sebab dia orang putih.
*Aku rajin blogwalking tanpa meninggalkan comment dan IP address.
*aku takut mak mertua baca dan trace id aku. dia CSI Tanjung Sepat

No comments: