15 March 2009

kadang-kadang aku terkenang...alaaaahaiiiiii...

hancurkan...
lumatkan...
jangan di tinggalkan
walau sedikit pun,
bukti 'asmara' itu,
lalu...
humbankan saja,
biarkan ia hilang,
di bawa deruan angin malam...
bukankah itu yang engkau mahukan?
mahu semuanya musnah,
mahu 'taji' keping hati nipis ini sampai berdarah,
mahu membiarkan darah pekat itu di kerumuni 'lalat' dan 'langau',
mahu tersenyum,
melihat aku mati 'kempunan cinta'?

nah!!!!

sekarang aku masih boleh 'berlari',
sekali sekala aku masih boleh ber'onani'.




-akuTERUSkosong-

4 comments:

Anonymous said...

ni sajak kutuk wa ke apa???

nk kena sauk ke apa???

Anonymous said...

PERGH KAKI ONANI LA PENULIS NI?TAKDE MORAL PUNYA
ORG UPANYE.ADMIN TOLONG BLOCK PENULIS NI.WAKAKAKLU

Anonymous said...

teringat onani band joe hafiz ....

apa lg?? flag la en. *#$%^# (ni sebut macamana)

en.empty sila buat surat tunjuk sebab pd admin mat tora sbb guna kata lucah dlm jj

-akueMpTy- said...

'onani' yang aku tulis dalam post ini adalah 'metafora' untuk keadaan aku yang masih boleh gembira dan mencari 'cinta baru' walaupun ditinggalkan 'cinta lama' satu masad dahulu..Alhamdulillah...

p/s:post ini tiada kaitan atau niat untuk mengutuk en.qarma...cuma sesekali aku terkenang...hehehe..