01 December 2011

OPEN MINDED KONON!



Ini semua komen-komen beriya dan bangang daripada orang yang bangang! Kenapa korang ni taksub sangat dengan satu parti politik, tak kira la korang dari politik mana pun, tapi kalau dah taksub sangat sampai orang dalam parti politik tu buat salah pun korang jilat bontot diaorang sampai bontot diaorang lebam....

Cakap pandai tapi otak? Sama lah macam bebudak sekrang yang gaduh pasal bola...team baru nak naik tapi memasing ngaku terer...memasing kata memasing bagus! jadah!

Lu orang clueless? baca link ni

KLIK SINI KALAU ANDA RASA ANDA HENSEM/LAWA

Semua cakap macam nak jadi hero! Tapi bahagian kutuk je pandai, cakap berdegar-degar, tapi bab nak menggerakkan memang tak pandai! WA SALUTE LU WAHAI Anas Zubedy SEBAB LU BERANI! Sekarang ni ramai sangat keyboard warrior!

3 comments:

abang dozo said...

Sekarang ni dah ramai orang pandai dan berani menaip :)

NEOFISHY said...

Jgn taksub sudah..kita smua manusia, smua buat salah..jgn sbb benda btl pun kita ckp salah...ni tulisan dia bkn nk mengangkt ketuanan melayu, tp dia nk bgtau kt DAP mcmana nk tackle sokongan org melayu..yg komen2 smua seolah2 salahkn dia sbb mcm nk backing melayu...mcm ni pnya tulisan pun xleh paham ke? Sbb tu jgn taksub sgt...tak smua PR buat tu betul, dan x smua BN buat salah...

recNviro said...

Buat jahat berpada-pada der..buat baik jgn sekali,tapi banyak kali...belajar tinggi2 bukan utk jadi pandai,tapi untuk jadik bijak..bijak memilih...