26 December 2011

LIGHT MY FIRE

minggu lepas gua ke singapore shopping dgn brader dozo, ronda ronda cuci mata sambil melayan MRT yg takde letrik kah kah kah apa punya cokia 1st world country ni!!!

spt biasa gua membeli barang barang yg bersangkut paut dgn gitar iaitu 2bijik pickup cap seymour duncan untuk gua mod kan gitar tele dan jaguar gua dan juga benda ni--->>

sebijik Ukulele.

gua dah lama simpan cita cita nak belajar main ukulele ni tapi masa tak mengizinkan sbb gua tengah serius tahap astronaut dgn band doom gua, buat lagu, jamming, prektis hujung minggu mengalahkan saari amri kah kah kah

maka dengan itu dgn berbekal kan duit gua sambar sebijik ukulele ni yg harganya dibawah paras kemiskinan 27dollar, ukulele paling murah dan cekai, tapi dgn tekad dan jati diri yg tinggi utk belajar harga barang tak penting, yg penting usaha tangga jaya!!!
ok sebenarnya gua punya duit tinggal last kopek 30dollar, belen 3dollar tu buat tambang MRT balik kah kah kah

spt yg gua katakan tadi berbekal kan semangat dan jati diri yg tinggi gua yakin gua akan boleh main ukulele mcm budak ni. Gua punya yakin tahap panglima tau kah kah kah

No comments: