28 September 2011

NIRWANA



Gua selongkar stor, selak punya selak gua jumpa cd boxset single Nirvana. Lama dah gua beli ni, seingat gua masa wa duduk taman rinting dulu, dekat sebuah kedai keset deret kedai nombor dgn tokong dkt pekan masai.

Gua rasa kedai tu dah tutup kot, lama jugak gua tak turun masai ni, kalau gua turun pun sebab nak makan nasik padang kedai seberang jalan depan tokong tu sebelah klinik kalau gua tak silap.
Nasik padang dia mmg mantap dan anak makcik yg meniaga tu pun mantap jugak, tu yg kekadang sedap meriki anak makcik tu sampai gua amek lauk harga sampai 11hengget kah kah kah

Tapi gua bukan nak cerita pasal pekan masai, gua nak cerita pasal band kegemaran gua Nirvana. Diaorang ada merilis album Nirvana Nevermind 20th anniversary special edition. Dimana dlm album tersebut ada album nevermind yg telah di remastered, versi studio demo session, mixing asal butch vig, dvd, unreleased song dan rekoding live.

Sebagai peminat setia gua dah download full album ni kah kah kah gua nak beli yg ori rabak jugak wa tgk dkt HMV. Tapi gua mesti beli!mesti!


NOTAPAKAKI:


Konsert Nirvana live at Paramount ni pada gua lah kan lagi best drp konsert live at Reading 92' tu.

No comments: