22 September 2010

BUNYI TAMAN

Soundgarden - Telephantasm (Deluxe Edition) (2010)


>>KLIK

Ok gua ingatkan diorang keluar album baru tapi rupa rupanya mcm album the best of, cuma yg bezanya ada terselit beberapa lagu baru dan lagu unrelease dan juga lagu terbaik diaorg versi live. Gua dgr cerita album ni jugak ada dvd live performen, haa itu gua tgh tunggu dia 'leak' nnt gua up kan link dia. Yg pasti gua bab download mendownload ni takde lah nak tunggu penuh sampai berhari hari mcm ada sorang member gua ni yg download cerita LOTR, yea cerita lord of the ring...wtf!!! mana punya gangster layan LOTR ni!!!!

1 comment:

NEOFISHY said...

jadah, bukan berhari-hari lah....dah dekat nak masuk 2 bulan dah....ni apa cerita ni nak kena beli akaun rapidshare ke apa nih? jadah...tu bari fellowship of the ring....blum lagi yg 2 lagi cerita ...jadah...

layan LOTR tak gengster? abis tu layan Sembilu gengster ah? fak la tora...jadah!