22 July 2010

HARAPAN

Lu org tgk trend gua meng update blog dh mcm gampang semenjak dua menenjak ni, mcm nak taknak update blog, gua ada benda nak update, boleh tahan banyak jugak la bahan yag gua nak update tapi...........
Ok sebenarnya ia start 3minggu lepas, lepas gua balik drp KL yea KL yg jam mcm bangsat tu!! Pikiran gua kusut, harapan gua yg gua harapkan mcm terumbang ambing, mcm jadik ke tak jadik, senang cerita mcm gampang dia punya feel harapan gua tu.....

Lu orang ada nombor telefon Butch Vig tak????

3 comments:

NEOFISHY said...

wa dh ckp srh rekod kt synchrosound lu x nk....duit byk2 dlm bnk watpe....kasi kluo kasi enjoy hoyeh2 dah laaa....fak

municipal_waste said...

rekod crestfallen baru ker bro??

Anonymous said...

wei record kat pasir gudang la, sini ada studio baik. studio bob terkutok tu. boleh dapat sound macam terkutok. lu orang main grind kan kan kan