22 January 2011

WANT TO BUY



Seriusly mana gua boleh beli kereta eletrik guna token ni(gua tak tau nama spesifik alat permainan ni). Tak kesah lah bentuk kuda ke, sampan ke, kapal terbang ke, kereta polis ke mahupun bentuk doremon sekalipun gua berminat nak beli. Takdpt yg baru yg sekenhand pun boleh. Nanti pandai pandai lah gua kasik mod diapunya kaler dan kasik letak lagu sedap sedap mcm lagu kekanda adinda monoloq sbg contoh.

Dah banyak kali kalau gua bawak anak gua jalan jalan mesti terserempak mainan ni mesti dia nak singgah naik seframe dua, tapi kebiasaannya boleh membawak kepada setengah jam dan lebih.

Yang menjadik tak seronoknya ia boleh membawak kepada pertengkaran suami isteri, yelah apa taknya, gua yg dah dressing hensem hensem cadangnya nak ronda ronda shopping kompleks boleh kena jadik tukang masuk token ni pecerita brader!! lain lah diorang sediakan kereta letrik bersaiz org dewasa boleh lah jugak gua tumpang sekaki layan!! SEKIAN.

No comments: